onsdag 13 augusti 2014

Nyinköp


Lite tillägg i syhörnan, först lite mysiga tyger. Stora tjejen har valt det röda tyget med prickarna och lilla det rosa med prickar, resten har jag valt. Men jag kan säga att båda tjejerna blev helt till sig när jag tog fram det med hajarna på. Så det köpte jag 1 meter av och ska nog få ihop nåt till båda :)

Sen behövde jag nåt att ha mina trådrullar och alla andra saker som hör till symaskinen. insåg ganska snabbt att den där lilla lådan som följer med maskinen inte räckte långt... ;) På biltema hittade jag denna låda som funkade utmärkt. Jätte bra att man kan ta ut lådorna individuellt när man håller på, men när man ska plocka ihop är allt på samma ställe. Blir säkert en till längre fram när jag har smalat på mig mer trådrullar och sånt!






Inga kommentarer: