lördag 28 december 2013

Bebissockor

Hej hopp!!

Här springer tiden iväg som vanligt! :) Jul har flutit på lugnt, mycket jobb och mycket mat, som för alla andra gissar jag ;)

Ett par av våra vänner har fått tillökning i familjen och då ville jag göra en lite present till dem. Passade på att testa på dessa spiralsockor som jag har hört om lite här och där. Ingen häl ska ju tydligen vara bättre för bebisar. 


Sen testade jag att göra ett par sockor från eget huvud, gick jättebra förutom att jag gjorde några småfel vid hoptagningarna så sockan blev kortare än vad jag tänkt. Dom var tänkta till en av mina tjejer där den ena har ca stl 23 och den andra stl 24 men sockan blev bara stl 21-22 så dom fick åka med till nykomlingen också. Kommer väl en tid då dom passar gissar jag på även om dom är alldeles för stora just nu :)



Det var allt från mig
Ha det bra

1 kommentar:

Mia sa...

Så fina dom blev!! :)