söndag 28 juli 2013

Ny förvaring

Har påbörjat att fixa lite ny förvaring till mina dies och embossingfoldrar. Var inte riktigt nöjd med dessa pappplattor som dom är upplimmade på när man köper dem, dom sitter inte fast ordentlig och jag har alltid svårt att se framför mig hur det blir mår man stansat ut dem.

Så jag gjorde enkla fickor, vek en A4 på mitten häftade ihop 2 sidor. Sedan stansade jag ut dien som skulle ligga i fickan och klistrade den på framsidan av fickan.




Jag hittade några korgar nu när vi flyttade som passade bra att ställa dem i.

Till embossingfoldrarna hade jag en korg som passade perfekt så dessa ställde jag bara i som dom var.


Det var allt från mig idag 




2 kommentarer:

Mia sa...

Ser superbra ut!
Du börjar tydligen få riktigt fin ordning nu! :)

Monica =) sa...

Hej där!
Hmmm, det där med att sortera borde jag också ta tag i....fast det är ju så mycket roligare att göra kort!!! ;-)

Ha det gott! // Monica