lördag 20 juli 2013

Färglägga

Dagen har spenderats med att åka till tippen och tömma lite från huset, det var inte den sista resan men nu börjar det närma sig :-) huset står nästan helt tomt och om en vecka kommer städföretaget och gör flytt städen sen är det bara några dar kvar och den delen i vårat liv är över :-) men först hinner det nog bli nån resa till till tippen... Det är otroligt hur mycket man kan samla på sig på bara 6 år.

Annars har jag fått till en bra plats att sitta vid i min lilla hörna, precis vid fönstret.

Där har jag nu på kvällen suttit och färglagt lite, känns riktigt kul att komma igång att skapa nu efter så lång tid. Men det går ju stapplade fram, känner att jag lagt av mig lite när det gäller att färglägga och komma på idéer till layouter på kort. Hoppas det kommer tillbaka fort ;-)


Hittade en stämpel som jag ägt lääääänge men jag vet faktiskt inte om jag använt den på nåt alster ännu :-)


Sen måste jag ju börja i tid med jul grejorna :-) dessa godingar kommer från San designs nyaste release du hittar en länk hör på bloggen i den högra sidan (om du kollar på web veritionen)

Hoppas du har en bra kväll!



Inga kommentarer: